kalmfootdomon | 04 Јануар, 2019 05:42
50 najboljih sajtova u Srbiji po izboru PC Press-a
❤️ Click here: Sajtovi za online kupovinu u srbiji
SEEbiz - Regionalni poslovni news portal. Prvo ćemo pomenuti platforme koje su tehnički rivali Steam-u i koje imaju svoje igre i svoje ključeve, to su softveri izdavačkih kuća poput EA platforme , gde možemo naći sve njihove igre, poput The Sims, Battlefield, Battlefront i Mass Effect serijala.

Kao fizičko lice možete poručiti najviše komad-dva od istog artikla ili mašinu, uređaj, aparat, stroj za koji može da se kaže da je za ličnu upotrebu. Preko ovog portala rade agenti koji su poreklom sa ovih naših prostora a danas žive i rade u Kini. Alibaba Alibabu zovu kineski Amazon.

Our great quality assurance and customer service means all you have to worry about is looking good in your photo. Sistem je dosta sličan domaćem sajtu limundo koji je u stvari radjen po modelu ebay-a. Građani Srbije preko interneta najviše posećuju društvene mreže, Google, onlajn novine, ali i sajtove za kupovinu i prodaju, kao i Wikipediju. Five miracles airline pilots pulled off that saved hundreds of people 17 Dating - 7: Stylish activity trackers that help you walk your way to fitness In partnership with:. TV Arena sport - Informativni portal kablovske sportske sajtovi. Uporedo sa drugim jezicima usavršavate engleski. Medjutim brojni sajtofi korisnici iz inostranstva. Tiny Deal je sajt koji nudi sve — od odjeće do elektronike — a u ponudi stalno imaju akcije sa popustima i do 50 posto.
50 najposećenijih sajtova u Srbiji! - LifePress magazin - Digitalni lajfstajl magazin. Pored tih specijalnih paketnih ponuda, imaju i standardnu online radnju sa ključevima gde konstantno imaju popuste na određene naslove.

Pisali smo o vaše Internet prodavnice, kao i o u ovoj oblasti, a sada vam predstavljamo rezultate istraživanja koje je sproveo tokom leta. Istraživanje je trajalo dve nedelje, a sprovedeno je nad populacijom nekih od najposećenijih sajtova blic. Informacije o uzorku: Odnos između polova je bio 1:1, a kada je starosna struktura u pitanju grupa 18-26 čini 24% uzorka, 27-36 — 26%, 37-46 — 22%, 47-56 — 16%, 57-76 — 12%. Obrazovna struktura 44% srednja škola, 26% fakultet, 16% viša škola, 9% master studije, 2% doktorske, a 3% korisnika ima osnovno obrazovanje ili niže. Mesečni prihod od 20. U mestima sa preko 100. Obzirom da je istraživanje sprovođeno kroz online kanale, logičan je i rezultat da čak 93% ispitanih koristi Internet svaki dan, a 6% se opredelilo za nekoliko puta nedeljno. Među najčešćim aktivnostima koje ispitanici obavljaju online izdvajaju se: 39% istražuje prodavnice koje želi da poseti, 51% istražuje o proizvodima i brendovima koje želi da kupi, 44% poredi cene proizvoda sa različitih mesta, 28% je kupovalo sa domaćih Internet prodavnica, a 15% sa stranih, 25% ispitanika plaća račune putem Interneta. Navike ispitanika koji su kupovali preko Interneta: 75% korisnika je koristilo klasične Internet prodavnice, 35% je koristilo servise za upoređivanje cena, 40% listinge oglasa, 43% aukcijske sajtove a 25% sajtove sa popustima. Sa ponosom možemo da kažemo da tri najpopularnija e-commerce sajta hostuje upravo. Među najvažnijim razlozima za odabir e-kupovine ispitanici navode dostavu na kućnu adresu, jednostavniju mogućnost upoređivanja ponuda sa više mesta, mogućnost da kupovinu obave bez odlaska u radnju, nepostojanje radnog vremena, jednostavnost pronalaženja retkih i specifičnih proizvoda, lakša i brža kupovina nego u tradionalnim prodavnicama i već izbor, kao i dostupnost korišćenih stvari. Prepreke sa kojima su se korisnici susreli — 32% troškovi dostave su visoki, 29% informacije su netačne, 27% proizvod ne ispunjava očekivanja korisnika, 17% dostava traje predugo, 16% nedostatak informacija o proizvodu. Na pitanje šta bi moglo da poveća motivaciju za kupovinom 56% korisnika je reklo niže cene, 54% niže troškove dostave, 51% popust za Internet kupce, 43% veći lični prihodi, 35% bolji uslovi garancije, 33% brža dostava. Koji tip proizvoda su kupci najčešće kupovali? Planirana je kupovina u narednom periodu — 44% garderobe i pratećeg, 42% putovanje i smeštaj, 40% elektronski uređaji, 40% knjige, filmovi i muzika, 38% sportska garderoba. Najčešća vrednost kupovine je 1. U narednoj godini 43% ljudi očekuju da će trošiti, 21% očekuju smanjenje, a 35% veruju da će trošiti isto. U narednom periodu za kao kanal plaćanja kupci planiraju da koriste 75% pouzeće, 29% putem e-bankinga, 28% putem sistema elektronskog plaćanja, 20% platnom karticom. Navike ispitanika koji nisu kupovali preko Interneta: Zbog čega niste probali Internet kupovinu? Šta bi vas motivisalo da kupujete online? Ako se odluče na online kupovinu, očekuju da će im najzanimljivije biti sledeće kategorije proizvoda: 42% putovanja, smeštaj, 30% knjige, filmovi, muzika, 30% karte za filmove i pozorište, 28% kozmetika i preparati. Ispitanici koji koriste mobilne uređaje: U ovoj ciljnoj grupi 76% ljudi koristi Android uređaje 11% Windows, 5% iOS. Opcije mobilnog plaćanja koje se najčešće koriste su 43% sms, 27% mobile banking, 27% online payment servis, 18% kartice. To nine internet prodaja.
| « | Јануар 2019 | » | ||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| По | Ут | Ср | Че | Пе | Су | Не |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | |
| 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
| 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
| 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
| 28 | 29 | 30 | 31 | |||