kalmfootdomon

Zašto treba da se upustite u internet prodaju

kalmfootdomon | 04 Јануар, 2019 05:02

Evo kako da dizajnirate ambalažu koja će prodati svaki proizvod!





❤️ Click here: Zašto treba da se upustite u internet prodaju




Ako se ponovo odlučite da se upustite u avanturu zvanu kupoprodaja u zemlji Srbiji, možda ne bi bilo loše da se, pre početka, konsultujete sa nekim. Danas nema praznog hoda izmedju prijema stana i oglašavanja jer imamo internet. Internet prodaja omogućava da uštedite na nekim troškovima poslovanja, ali ne treba da štedite svoj trud.


Zašto treba da se upustite u internet prodaju

Što biste, dakle, htjeli postići kroz pisanje za web? Ako svi koriste vodoravan raspored, upotrebite vertikalni. Poteškoće sa kojima se možete susresti su način naplate, sticanje poverenja, način prevoza robe do kupca kao i otežani uslovi kupovine na rate, posebno onda kada su u pitanju skuplji proizvodi. Trudila sam se da vam skrenem pažnju na sve detalje koje smatram bitnim, a na koje mene niko nije upozorio u momentu kada sam pokretala sopstvenu online prodaju.


Zašto treba da se upustite u internet prodaju

Osetljive komponente dobro zaštitite, na primer, plastičnim kesama oblepite lepljivom trakom da ne ulazi voda. Kada sam prvi put pročitao tekst o dva tipa inženjera, setio sam se nečega što mi je rekao jedan prijatelj, inače inženjer i preduzetnik: Ljudi kod nas završe fakultet i misle da znaju sve odgovore — u stvari ne znaju ni šta je pitanje. Tačke od 1-3 možete da imate gotove već za par nedelja. Iako imamo nekoliko sjajnih visokoobrazovnih ustanova, mladima se kroz obrazovanje često usađuje u glavu da treba da čekaju da im neko postavi problem, pa tek onda da krenu da ga rešavaju. Takođe na ovakvim mestima možete da dobijete ideju na koje određene oblasti želite da se koncentrišete. Kada je u pitanju poslovanje sa kupcima iz jugoistočne Evrope, oni su odavno naučili lekciju - ne veruju nikome. Prosto sam se iznervirala kada sam procitala tvoje komentare i tvoja katastrofalna savetovanja. Prodavac je pohvalio kvalitet građevine, ali se obavezao da će lično platiti popa da sa nje skine čini.

Zašto treba da se upustite u internet prodaju - Dobro dizajnirana ambalaža, sa kojom ljudi mogu da povežu odgovarajuće emocije, možda da bude jedna od ključnih stvari za prodaju proizvoda. To što misliš drugačije ne daje ti za pravo da budeš agresivna i da bilo čije komentare nazivaš nebuloznim.


Zašto treba da se upustite u internet prodaju

Sigurno ste se do sada susreli sa digitalnim oglasima, sponzorisanim postovima i video-oglasima koji vam prekidaju plejlistu. Bez obzira da li vam je osoba koja vam je podešavala kompjuter instalirala AdBlock, oglasi u digitalnom svetu postaju neizbežan faktor na koji smo navikli kako bismo imali pristup mnogim informacijama. Ovaj koncept je danas toliko razvijen da možete samo ukoliko pre toga odgledate nekoliko promotivnih oglasa u sklopu neke aplikacije. Dva primarna cilja zbog kojih se koriste platforme za internet oglašavanje i zbog kojih je trenutno toliko razvijena upotreba sponzorisanih oglasa jesu da se poveća prepoznatljivost brenda, tj. Oba pomenuta cilja podrazumevaju upotrebu digitalnih oglasa kako bi se povećao broj poseta ka veb-stranici kompanije ili brenda. Platforme za internet oglašavanje Tri trenutno najveće platforme za internet oglašavanje su: Google AdWords — platforma za oglašavanje na internetu u vlasništvu kompanije Gugl, jedna je od najvećih internet marketing platformi na svetu. Google AdWords predstavlja najveći izvor prihoda za kompaniju Gugl i trenutno važi za jednu od najpoštenijih internet marketing platformi. Naime, ukoliko neko pokušava da vas ošteti konstantnim kliktanjem na vaše oglase ili da uništi kvalitet vaše ključne reči, AdWords će vam taj novac refundirati čim u narednim danima uoči obrazac neprimerenog ponašanja. Google AdWords vam pruža mogućnosti oglašavanja u okviru Gugl pretrage Google Search , oglašavanje u okviru mreže sajtova koji podržavaju Google AdSense, zatim YouTube i Gmail oglašavanje. Ukoliko tek ulazite u svet internet marketinga, Google AdWords je platforma za vas. Ali pre nego što se upustite u proces kreiranja i vođenja kampanja internet marketinga, prvo se o ograničenjima i mogućnostima ove moćne platforme. Ukoliko se pravilno korsiti Google AdWords je neprikosnoven alat koji može nadomestiti slabe SEO performanse sajta, kao i tematsku specifičnost poslovanja određene kompanije. Google AdWords pomaže u ostvarivanju direktnih uticaja na prodaju proizvoda i usluga, kao i na povećanje prepoznatljivosti brenda, tj. Facebook Ads — kada je kompanija Fejsbuk ušla u svet internet marketinga, mnogi su tu vest prihvatili kao znak početka propadanja ove gigantske društvene mreže. Međutim, veoma mudro i inkrementalno, Fejsbuk je uveo internet marketing, a da mnogi to nisu ni primetili sve dok oglasi nisu počeli da se prikazuju u obliku postova. Facebook Ads platforma postaje sve ozbiljniji i korisniji alat za moderne marketing menadžere. Osim oglasa koji će vam pomoći da povećate broj lajkova, Facebook Ads platforma vam nudi i: Lead ads oglase koji prikupljaju podatke korisnika — mejlove, brojeve telefona itd. Pored svih mogućnosti oglašavanja u okviru društvene mreže Fejsbuk, u okviru Facebook Ads platforme možete podešavati i oglase na Instagramu, društvenoj mreži koju je pre nekoliko godina otkupila kompanija Fejsbuk. Za više informacija o Facebook Ads platformi, predlažemo vam da posetite sajt. Twitter Ads — treća, ali ništa manje bitna platforma za internet oglašavanje jeste Twitter Ads platforma. Dugo je trebalo Tviteru da sazri u društvenu mrežu koja bi izdržala komercijalni pristup na način na koji je to uradio Fejsbuk. Zbog svog neformalnog karaktera i kratkih poruka, Twitter Ads platforma je najkasnije nastupila na scenu, ali postaje sve više nezaobilazna stavka u marketing budžetima kompanija. Uzimajući pristup i postavke koje poseduje Facebook Ads platforma, Tviter je olakšao svojim korisnicima korišćenje još jednog kanala za sponzorisane oglase. Kampanje koje ova platforma nudi su praktično iste kao i kampanje koje se mogu naći na Fejsbukovoj platformi. Jedina razlika je u samim karakteristikama postova, kao i u demografiji korisnika ovih društvenih mreža. Ukoliko želite da vidite kako izgleda kreiranje kampanje u okviru platforme Twitter Ads, predlažemo vam da pogledate. Pored ovih platformi važno je napomenuti da postoje mnoge platforme za internet oglašavanje, od kojih neke sve više gube svrhu u oblasti digitalnog marketinga LinkedIn Ads platforma je predviđena za B2B promociju i retargetiranje. AdRoll platforma se mahom koristi za remarketing kampanje, ali ima svoju primenu i u kampanjama koje podižu svest o određenom brendu ili događaju. Httpool platforma je lokalizovana platforma koja otkupljuje prostor na posećenijim sajtovima u određenim zemljama i prodaje taj prostor zainteresovanim kompanijama.


Kupovina i prodaja preko interneta
Albanke za zenidbu Rotkva crvena Srodne duse biblija
 
Accessible and Valid XHTML 1.0 Strict and CSS
Powered by blog.rs - Design by BalearWeb